пʼятниця, 13 вересня 2024 р.

Тримай своє здоров'я в своїх руках

 


 В Україні у другу суботу вересня відзначаємо День фізичної культури і спорту.  Саме цьому дню бібліотека  приурочила ток-шоу "Тримай своє здоров'я в своїх руках". Захід проведено з учнями середніх класів та юнацтвом. Метою бібліотечного заходу було виховання в учнів почуття відповідальності за майбутнє нашої нації, розуміння важливості здоров'я для людини і для нації в цілому; формування вміння цінувати життя, здоров'я в усіх його аспектах  та вести для цього здоровий спосіб життя.


    Цитатою заходу стали слова великого мудреця, лікаря Авіцени: " Головним скарбом життя є не землі, що ти завоював, не багатства, що у тебе в скринях. Головним скарбом життя є здоров'я, і щоб його зберегти, потрібно багато що знати".


   Отже у ток-шоу взяли участь запрошені гості - знавці своєї справи  в області здоров'я: медичний  працівник Н. М. Бутенко, шкільний психолог     В. І. Хоменко, учитель фізкультури В. А. Безпалий, учитель української мови та літератури Т. В. Передерій.



   Учасники заходу дізналися багато цікавого та корисного для того, щоб краще підтримувати стан свого здоров'я.  Познайомилися з правилами здорового способу життя, щоб: мати змогу правильно вдосконалюватися фізично, харчуватися з користю для свого зростаючого організму, вести якомога активніше життя, займатися фізкультурою та спортом, завжди  знаходити  причину для гарного настрою, що є однією із головних складових міцного здоров'я.



   Дізнавалися про державні програми, закони та укази, направлені на удосконалення стану здоров'я дітей та підлітків в Україні.


 Обговорювали крилаті вислови про здоров'я відомих філософів, лікарів, психологів всіх часів, починаючи з античних.  З'єднували розділені українські прислів'я про здоров'я. Закріпляли отримані знання під час гри разом з шкільним психологом. Перевіряли на міцність свої легені, адже стан легень - це показник здоров'я людини. 









Немає коментарів:

Дописати коментар